31/05/2020
Hold da op tiden er gået stærkt på det seneste og på trods af corona krisen har vi haft ekstremt travlt. Jeg føler med dem der har mistet deres arbejde, omsætning eller deres firma på grund af COVID-19. Som selvstændig blev jeg meget nervøs da Danmark blev lukket ned. Det var svært ikke at tænke åhh nej hva sker der nu, men det er som om at folk har haft mere tid til at tænke og især kigge ud i deres haver og få nye idéer til det næste projekt. Min telefon har i hvert fald ikke været stille og det er jeg selvfølgelig ekstremt glad for🙏🏻 Der er gået lang tid siden det seneste opslag og mange opgaver er udført med glade og tilfredse kunder. Billederne er fra de seneste 2 projekter i Frederikssund hvor den nye støttemur gav meget mere have og rampen gjorde det lidt nemmere at få barnevognen op og ned. Og i Vellerup hvor haven trængte til en kærlig hånd efter kunden havde bygget nyt hus. Husk at stå sammen hver for sig og støt lokalt så vi kan få Danmark op at køre igen🙏🏻👍🏻👏🏻fortsat god pinse derude😉