20/03/2025
Aloha benvolguts i estimades,🤿
amb la intenció de sintonitzar-nos amb aquest equilibrat dia d'equinocci, on tenim tant sol com foscor ☯ ,
i en el meu cas concret d'ara, on hi ha pluja tant de dia com de nit 🌧😆,
vull proposar-vos una trobada aquest diumenge:
𝗣𝗲𝘁𝗶𝘁 𝗧𝗮𝗹𝗹𝗲𝗿 𝗥𝗘_𝗩𝗶𝘀𝗮𝗻𝗱𝗼 𝗖𝗼𝗻_𝗧𝗿𝗮𝘁𝗼
Potser sabeu que tenim alguns planetes retrogradant, potser coneixeu que estem iniciant un nou cicle venusià, potser sentiu l'alteració de la sang primaveral...sigui com sigui, jo noto que ens convenen espais interns amplis per anar revisant-nos, com qui passa la ITV 😉.
Així, d'aquí tres dies:
Invertirem un temps en rescatar quelcom del passat que s'hagi quedat obsolet, ens dedicarem a desenterrar el que ara necessita una actualització, reconfigurarem algun contracte que potser vam signar més o menys conscientment i on volem espolsar-hi espurnes de bon tracte.📜
VINE: SIGNAREM ELS NOUS BROTS! 🪪
🎌 𝗗𝗜𝗨𝗠𝗘𝗡𝗚𝗘 𝟮𝟯
Centre Àrnica, de 10.30 a 12.30h
✒Cal inscriure's prèviament i dur algun tipus de paper ( de diari, de llibreta, d'estat)
i també quelcom per a escriure: ploma, boli, llapis, colors o retoladors. Si vols lacrar-ho doncs, toi-même.
𝗣𝗿𝗲𝘂: 13, 22, o 30€ ( aporta el que sigui coherent amb la teva situació i amb el pacte que vols reformular).
Si no hi ha un mínim de persones apuntades que permetin pagar la sala i la meva feina NO es farà - avisa dissabte com a límit-
𝗣.𝗦.: Si en acabar hi ha la necessitat, el desig i és oportú, hi ha l'opció d'obrir una constel·lació familiar referent als contractes.
Això implicaria una hora més i un preu afegit.
𝗣.𝗦.2: Això és una proposta que està afectada per l'obra del William Kentridge, a qui en dono les gràcies, i us f**g saber que a la fundació Sorigué de LLeida hi ha una expo actualment. COM MOLARIA DESENVOLUPAR AQUESTA PROPOSTA ALLÀ! 😍
La música del vídeo és del Neo Muyanga
QUE EL PRESENT QUE SOM REVERBERI EN TOTES LES DIRECCIONS