Arquitectura Corporal

Arquitectura Corporal Movimento para Incorporar la Belleza, la Utilidad y la Firmeza, Tra-ns-bajando con Gozo. Workshops in Progres

Workshops in Progress

17/02/2026

Aquí us envio un re-COR-dat-ori del proper taller a Barcelona, aquest dissabte 21 per la tarda a la Casa de la Voz

Estimats i amades,🌹🪻🌹🪻🌹🪻🌹🪻ja passat aquest mig hivern, 🕯️, us proposo DOS TALLERS DE CONSTEL·LACIONS, un a Barcelona el ...
07/02/2026

Estimats i amades,
🌹🪻🌹🪻🌹🪻🌹🪻
ja passat aquest mig hivern, 🕯️, us proposo DOS TALLERS DE CONSTEL·LACIONS, un a Barcelona el proper dissabte 21 de febrer per la tarda i un a La Seu el diumenge 8 de març pel matí.
Com sabeu qualsevol tema és benvingut, com també la llengua que us sigui còmoda ( i que jo bonament pilli!).

Jo parteixo de quelcom que m'inspira, en aquest cas de la propera conjunció de saturn i neptú al grau zero d'àries, 🪐🧜🏿‍♂️ 0️⃣♈que és quelcom que ens marcarà generacionalment i de l'eqüació de Dirac, que malgrat no la copsi matemàtica i físicament, (∂ + m) ψ = 0, sí que m'amara la idea que dues partícules que han estat en contacte durant un cert temps, seguirant afectant-se i comunicant-se tot i separar-se.
Aixina, amb totes les persones que han donat forma al nostre sistema hi seguim vinculades, com també estem embeguts en les estructures celestials que marquen unes tendències diferents segons les èpoques.

Si voleu invertir en alguna filera de totxos més en la construcció de la vostra pacífica llar interna, us espero delerosa.
🕊️🛖✨
Fem més amb les estrelles que només amb relles.

ARREVEURE CORAÇÕES ❤️

27/10/2025

"Quan l'octubre és a la fi, tots els Sants ja són aquí" 💀💀💀

I amb aquest rodolí, donat que vénen els Sants:
els qui ja van caminar fa molt de temps o no gaire,
les que caminem ara, els que vindran quan sigui l'hora...
em ve de gust proposar-vos una celebració on mourem l'esquelet, on sacsejarem les memòries dels vels, on crearem un caliu per a transformar amb gentilesa les castanyes per a païr-les.
👻🌰
És una taller d'arquitectura corporal on volem formar part del teixit comú de la manera que ens ressona i amb l'habilitat de respondre als fantasmes internalitzats que malden per a evolucionar amb el suport i les habilitats rebudes i a rebre.

🤎🤎 AÚPA a cada 🤎🤎

Bon dia 🌞 i bon ora 🌬️i bona mort quan sigui l'horaJa som a la tardor: ens apropem a les nits més llargues i més fosques...
15/10/2025

Bon dia 🌞 i bon ora 🌬️
i bona mort quan sigui l'hora

Ja som a la tardor: ens apropem a les nits més llargues i més fosques, i això ens convida a reconnectar amb les celebracions de lligam amb els nostres ancestres. 🍁🍂
Quan ens juntem amb una intenció similar i comuna, tenim la possibilitat de sumar la nostra energia i de crear un camp més ampli que ens permet acollir el que sols no està tant a l'abast.
Les cerimònies i els rituals han set i són maneres que els nostres sistemes nerviosos reconeixen, com una manera de sentir la pertinença i de validar els portals de canvi.

Aquest cop us proposo un TALLER de CONTEL·LACIONS a BARCELONA, just d'aquí un mes.
💀🤍💀🤍🤍💀🤍💀 Dansarem els esquelets, 🤣🤣, si més no, les memòries dels ossos que estiguin madures.
🕯️

I una frase de Sta.Teresa de Jesús per honrar-la avui:
"Si en medio de las adversidades, persevera el corazón con serenidad, con gozo y con paz, esto es amor"

AÚPA a cada ❤️

FORTA ÉS LA ROCA, I FORTA QUI LA CONVOCA, és el títol que aterra aquesta vegada per a actualitzar tant els moviments que...
26/08/2025

FORTA ÉS LA ROCA, I FORTA QUI LA CONVOCA,
és el títol que aterra aquesta vegada
per a actualitzar tant els moviments que retornen del passat
com per a adonar-nos dels rescursos que disposem ben a la vora, això sí,
ens calem, ens necessitem aportant aquest coratge: el de la natura que som.

SOM-HI

📯Atenció, atenció a tota la població 📯Enguany és especial ja que el LABERINT A LA PLAÇA DE STA.MAGDALENA FA 10 ANYS!😍🤩🥳a...
04/08/2025

📯Atenció, atenció a tota la població 📯

Enguany és especial ja que el LABERINT A LA PLAÇA DE STA.MAGDALENA FA 10 ANYS!
😍🤩🥳
aixina que vos convido a participar i a gaudir d'una vetllada joiosa on tenim l'opció de recórrer el propi camí amb la guia de les espelmes i amb la companyia i la presència de petits i grans.

És una activitat gratuïta, és una ofrena al benestar comunitari, és un temps compartit per a cocrear bellesa i caminar amb confiança.

"Comme d'habitude", és quelcom que organitzo, però que necessita de més mans i més suports per tal que es manifesti.
Si tu pots i et ve de gust, si et plau 😇 avisa'm amb temps, això em facilitarà la feina ( i reduïrà l'estress 😅).

A més a més, per a celebrar aquest 10è aniversari, 🎂, vull convidar a totes aquelles persones que any rere any han contribuït l'endemà el 16 -dissabte- a un mos, ja veiem com.

Que aquesta trobada també escampi espurnes pacífiques arreu 🙏🏾





́ndemaría

Déuvosguard a tutti 🩵🪉🐾avui vinc a presentar-vos un petit taller que oferiré al vespre del proper dimarts 𝟮𝟮 𝗱𝗲 𝗷𝘂𝗹𝗶𝗼𝗹 𝗱...
14/07/2025

Déuvosguard a tutti
🩵🪉🐾
avui vinc a presentar-vos un petit taller que oferiré al vespre del proper dimarts 𝟮𝟮 𝗱𝗲 𝗷𝘂𝗹𝗶𝗼𝗹 𝗱𝗲 𝟮𝟬.𝟯𝟬 𝗮 𝟮𝟯.𝟬𝟬𝗵 per a honrar el dia de la Magdalena d'una manera creativa, connectada i innovadora.

Aixina ho visc jo amb la proposta d'unir les pintures de la Frida Kahlo i la fotografia del Bert Loewenherz arrel dels autoretrats de l'artista de Coyoacán, juntament amb l'arquetip crístic femení i recolzant-nos amb la pròpia carta natal astrològica de les persones que s'apuntin.

🪔Els petits tallers d'arquitectura corporal són propostes de laboratori on volem explorar-nos amb honestedat i amb mimo.

❤️‍🔥La Magdalena i la Frida ens permeten ressonar amb diversitat de matisos: l'amor, el dolor, el poder, l'apostolat, la sexualitat, l'abús, la transgressió, el riure....

SI SENTS LA CRIDA, apunta't prèviament per a preparar la sala i el material.
🍒Auguris a cada raconet vostre🍒

04/06/2025

Aqui vos envio un re-COR-datori del Taller de Constel·lacions Familiars que vull oferir d'aquí nou dies.

Si coneixeu a algun cor al que li pugui convenir i li vingui avinent per la ciutat,
Si uS plaU feu-ho córrer si vos reSSona.

ASÍ CANTA UN CORAZÓN

Salve, salve, salve a tutti,Em plau anunciar-vos que oferiré un 𝘁𝗮𝗹𝗹𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗲𝗹·𝗹𝗮𝗰𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗕𝗮𝗿𝗰𝗲𝗹𝗼𝗻𝗮a: 🌇 Una ...
17/05/2025

Salve, salve, salve a tutti,

Em plau anunciar-vos que oferiré un 𝘁𝗮𝗹𝗹𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗲𝗹·𝗹𝗮𝗰𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝗶𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗕𝗮𝗿𝗰𝗲𝗹𝗼𝗻𝗮a:
🌇 Una ciutat on s'entrecreuen energies estudiantils, mèdiques, de festes, d'esports, de turistes, de llegats culturals, ancestrals, moderns, actuals... Una disbauxa colorida de vegades i un curro de moltíssimes persones que diàriament s'encarreguen de llaurar-se el pa començant amb el cuc del metro o amb d'altres papaterres transportadores.
Hi he viscut deu anys de la meva joventut i li tinc carinyo, per això, em fa il·lusió aportar també aquesta eina tan meravellosa, necessària i prudent.

⚜ Serà el 𝗱𝗶𝘃𝗲𝗻𝗱𝗿𝗲𝘀 𝟭𝟯 𝗱𝗲 𝗷𝘂𝗻𝘆 𝗽𝗲𝗿 𝗹𝗮 𝘁𝗮𝗿𝗱𝗮, dia de Sant Antoni, patró dels qui festegem, dels qui construïm, dels qui hem perdut coses, dels qui duem un lliri, dels qui utilitzem la paraula per a compartir el que ens passa a dins.
M'esperona!😍

Aquí sota els comentaris una petita introducció per si voleu passar-ho a alguna persona que no conegui.

State bene 🤗
¡Ahí vamos! 🤜🏼🤛

Amics i amats, queridas todas🧞‍♂👠Com diríem en llengua portuguesa una mica  "em cima da hora" i igualment vàlida perquè ...
16/04/2025

Amics i amats, queridas todas
🧞‍♂👠

Com diríem en llengua portuguesa una mica "em cima da hora" i igualment vàlida perquè les sorpreses formen també part del ritme dels temps, us vull proposar un 𝗧𝗮𝗹𝗹𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗲𝗹·𝗹𝗮𝗰𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗱𝗲 𝗦𝗼𝗺𝗻𝗶𝘀.

És quelcom que fa mooolt temps que em crida, així que si et ve de gust explorar algun somni repetitu, o algun que no et treus del cap, o algun que et continua frapant, VINE, entre les persones que siguem ens posarem amb disposició a que floreixi.

I que perquè ara?
--- perquè mercuri i neptú estan juntets al grau zero d'àries i ens poden comunicar algunes perles si els/ens donem l'oportunitat,
--- perquè és Divendres Sant i m'agrada resignificar dates amb contingut viscut: primer farem una petita Via Limbis 😇
--- i perquè amb l'inici de la primavera em vull afegir al moviment que brota Naturalment 🌸 ( per a les persones astrològicament interessades: de la ma de mart entrant a lleó)

Aquest cop el taller és de 3 hores, de 11.00h a 14.00h,
al Centre Àrnica de La Seu d'Urgell.
Hi ha places per a 2 o 3 constel·lacions personals.

𝗘𝗻𝘀 𝗥𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗲𝗺 𝗹𝗲𝘀 𝗠𝗮𝗻𝘀 𝗶 𝗹𝗲𝘀 𝗟𝗹𝗲𝗴𝗮𝗻𝘆𝗲𝘀💦 😁

Gràcies a la confiança, gràcies als recursos compartits i valorats
24/03/2025

Gràcies a la confiança, gràcies als recursos compartits i valorats

20/03/2025

Aloha benvolguts i estimades,🤿
amb la intenció de sintonitzar-nos amb aquest equilibrat dia d'equinocci, on tenim tant sol com foscor ☯ ,
i en el meu cas concret d'ara, on hi ha pluja tant de dia com de nit 🌧😆,
vull proposar-vos una trobada aquest diumenge:
𝗣𝗲𝘁𝗶𝘁 𝗧𝗮𝗹𝗹𝗲𝗿 𝗥𝗘_𝗩𝗶𝘀𝗮𝗻𝗱𝗼 𝗖𝗼𝗻_𝗧𝗿𝗮𝘁𝗼

Potser sabeu que tenim alguns planetes retrogradant, potser coneixeu que estem iniciant un nou cicle venusià, potser sentiu l'alteració de la sang primaveral...sigui com sigui, jo noto que ens convenen espais interns amplis per anar revisant-nos, com qui passa la ITV 😉.

Així, d'aquí tres dies:
Invertirem un temps en rescatar quelcom del passat que s'hagi quedat obsolet, ens dedicarem a desenterrar el que ara necessita una actualització, reconfigurarem algun contracte que potser vam signar més o menys conscientment i on volem espolsar-hi espurnes de bon tracte.📜
VINE: SIGNAREM ELS NOUS BROTS! 🪪

🎌 𝗗𝗜𝗨𝗠𝗘𝗡𝗚𝗘 𝟮𝟯
Centre Àrnica, de 10.30 a 12.30h

✒Cal inscriure's prèviament i dur algun tipus de paper ( de diari, de llibreta, d'estat)
i també quelcom per a escriure: ploma, boli, llapis, colors o retoladors. Si vols lacrar-ho doncs, toi-même.

𝗣𝗿𝗲𝘂: 13, 22, o 30€ ( aporta el que sigui coherent amb la teva situació i amb el pacte que vols reformular).
Si no hi ha un mínim de persones apuntades que permetin pagar la sala i la meva feina NO es farà - avisa dissabte com a límit-

𝗣.𝗦.: Si en acabar hi ha la necessitat, el desig i és oportú, hi ha l'opció d'obrir una constel·lació familiar referent als contractes.
Això implicaria una hora més i un preu afegit.

𝗣.𝗦.2: Això és una proposta que està afectada per l'obra del William Kentridge, a qui en dono les gràcies, i us f**g saber que a la fundació Sorigué de LLeida hi ha una expo actualment. COM MOLARIA DESENVOLUPAR AQUESTA PROPOSTA ALLÀ! 😍

La música del vídeo és del Neo Muyanga

QUE EL PRESENT QUE SOM REVERBERI EN TOTES LES DIRECCIONS

Dirección

Barri Sta. Magdalena 158
Seo De Urgel
25700

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Arquitectura Corporal publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir