11/05/2026
המנה משבוע שעבר ממשיכה גם השבוע עם סלופי ג'ו מושחת משעועית מעושנת לצד קולסלואו קריספי והכל בעבודת יד, ולקינוח - הגלידה הטובה ביותר בישראל והפעם על מקל!
את האוכל שלנו אני עושה בעבודת יד. לא רק את התבשילים, את הפשטידות ואת הראפים, אלא את ה"בשר" עצמו אני מכינה מאפס במו ידיי.
ככה אני יודע בוודאות שמה שאתם אוכלים בדוכן שלי זה טרי, זה מחומרי גלם איכותיים וזה מלא בטעמים.
אני לא קונה תחליפים אולטרה מעובדים, אני נצמדת למתכונים האמריקאים המקוריים אבל בגרסה הטבעונית, כי לאכול טעים ובריא זה קודם כל לחמול ולאהוב את כל בעלי החיים.
בדוכן שלי ביריד בדיזנגוף סנטר, יש מבחר גדול של מנות "בשריות", פשטידות, לאזניות, סלטים, ראפים עשירים בטעמים שמתפוצצים בפה עם חריפות מעודנת ובזמן האחרון אני רואה שאתם מתחילים להבין יותר ויותר על מה אני מדברת. אני רואה פוסטים מפרגנים ותגובות שמתייגות אותי וזה עושה אותי ממש מאושרת, לכן אני אמשיך לפתח מנות חדשות, אמריקאיות, מסורתיות, ואני מודה לכם מראש על החיבוק שאתם מעניקים לי בכל רביעי ושישי.
אז נתראה ביום רביעי בדיזנגוף סנטר, בין השעות 12:00-20:30 בדוכן שלי בבניין B, קומה מינוס 1 ליד סופר פארם
תבואו לאכול, להתפנק עם קינוח מהגלידה הכי טובה בישראל, ולחוות קצת מהמטבח האמריקאי האותנטי ביותר בארץ.
אני מחכה לכם/ן
קישור להזמנת משלוחים ליום שישי: