18/05/2020
Op dit moment hebben we allemaal te maken met de consequenties van het Coronavirus. Iedereen probeert hier zo goed mogelijk doorheen te komen.
Ook onze sponsors hebben het zakelijk zwaar te verduren, zien hun omzet terugvallen en moeten alle zeilen bijzetten om deze tijd door te komen.
Daarom willen we deze graag een hart onder de riem steken en hebben we besloten vanuit onze carnavalsvereniging om dit jaar GEEN sponsorgelden te vragen EN wordt hun publiciteit met een jaar verlengt.
Op deze manier dragen we, hoe klein ook, ons steentje bij om deze mensen waar wij altijd op hebben kunnen rekenen nu ook te ondersteunen in deze barre tijden.
Zorg goed voor jezelf, je dierbaren en zet veiligheid als eerste voorop! ❤️