18/04/2020
Lieve klanten, Lieve vrienden,
Eerst en vooral willen we jullie ongelofelijk bedanken voor de afgelopen 4 weken!
Wat mogen wij ons gelukkig prijzen met zo'n trouw cliΓ«nteel, met zoveel lieve en gesteunde berichtjes.
Aanbevelingen & aankopen van jullie zelf , jullie vrienden & familie zorgden er de afgelopen weken voor dat wij toch wat van onze plantjes kwijt zijn geraakt.
Waarvoor nogmaals onze oprechte dank!
Intussen werd er van de overheid beslist dat tuincentra terug mogen openen.
βοΈ Komende maandag, 20 april, starten we dan ook terug met onze thuisverkoop! βοΈ
Uiteraard zullen we rekening houden met alle maatregelen om ieders gezondheid en veiligheid te garanderen.
Zo vragen we om steeds 1.5 meter afstand te houden & zullen er maar maximum 2 klanten op hetzelfde moment binnen mogen.
Net zoals bij alle andere winkelbezoeken gebeurt dit alleen, met maximum 1 persoon van hetzelfde gezin.ο»Ώ
Het kan zijn dat jullie hierdoor iets langer moeten wachten, maar we hebben alvast mooi weer besteld zodat jullie niet in de regen hoeven te staan.
Bij het wachten; geniet van de buitenlucht, denk al eens na over je bestelling en nadien kunnen jullie met al het gewenst plantgoed terug huiswaarts keren.
We hopen dat de wachttijden zullen meevallen, en indien niet, nu al onze excuses hiervoor!
Tot slot: de openbare markten zijn tot op heden niet toegestaan. Dus op dit moment enkel nog thuisverkoop.
Enkel bestellingen, correct gemaakt via het formulier zullen nog worden aangenomen.
Door de combinatie met thuisverkoop kan de wachttijd nu oplopen tot 2 dagen.ο»Ώ
Jullie worden sowieso eerst door ons op de hoogte gebracht wanneer de bestelling zal klaar staan.
Dus misschien toch beter het lijstje gewoon bekijken en in de Parkstraat komen bestellen?
Zo kunnen we ook direct de nodige informatie geven en is het aanbod steeds up to date! :-)
- Bij thuisverkoop is enkel cash betaling mogelijk.
Alvast bedankt voor het vele begrip & vertrouwen! π
Hou jullie goed, hou het veilig en heel graag tot binnenkort.
Dirk Cannoot