22/11/2022
Kære alle
Efter 34 gode år i gartneriet, har vi pr. 1. november 2022 valgt at lukke Nordplant 🌱 Det har været en meget vanskelig beslutning, men som verdenssituationen ser ud med energikrise, krig og inflation, har vi valgt at lukke ned og stoppe blomster-eventyret her. Ingen ved hvor længe verdenssituationen varer ved, som den er nu, men vi har valgt hermed at skulle nye veje 🌸
Vores gode ansatte gennem mange år har heldigvis næsten alle fundet nye jobs, som de allerede er startet på.
Vi siger tak til ansatte og samarbejdspartnere for 34 gode år. God jul til jer alle 🎅♥