Tina Maler

Tina Maler Jeg er lille malermester i Nørager. Jeg startede selvstendig i foråret, men har 10 års afaring inden for malerfaget..

12/06/2018

Nu når Nørager skal have byfest i denne uge synes jeg vi skal have en lille konkurrence.🇩🇰🌞

Så hvis du vil vinde:
▪️2 indgangs billetter til borgerbal👩🏻‍🌾 lørdag aften
▪️10 øl/vand billetter🍺🍺

Skal du:
Synes godt om opslaget👍🏻
Skriv i en kommentar hvem du vil have med til bal.🍺👩🏻‍🌾🇩🇰💃🏼

Vinderen findes fredag kl 16.

Jeg har fået lov at hygge mig med en "lille" opgave her i efteråret..👍🏻
28/12/2016

Jeg har fået lov at hygge mig med en "lille" opgave her i efteråret..👍🏻

Det er simpelhen fantastisk at være maler når man kan se hvor man kommer til.. Og det må man sige man kan her..☺️
20/08/2016

Det er simpelhen fantastisk at være maler når man kan se hvor man kommer til.. Og det må man sige man kan her..☺️

Endelig kom ☀️ og jeg kunne komme ud..😃😃 facaden er blevet frisket lidt op..👍🏻
10/05/2016

Endelig kom ☀️ og jeg kunne komme ud..😃😃 facaden er blevet frisket lidt op..👍🏻

Væggene er blevet spartlet, har fået filt og maling.. Loft og træværk er blevet frisket op med noget maling.. ☺️☺️
20/03/2016

Væggene er blevet spartlet, har fået filt og maling.. Loft og træværk er blevet frisket op med noget maling.. ☺️☺️

Før og efter billeder af et af A-husene i Gatten.. Der er da sket lidt..😉
03/03/2016

Før og efter billeder af et af A-husene i Gatten.. Der er da sket lidt..😉

Gulve jeg har malet med epoxy..
04/02/2016

Gulve jeg har malet med epoxy..

Så kom der farve på.. Hyggeligt det ikke altid skal være hvid..😊
04/02/2016

Så kom der farve på.. Hyggeligt det ikke altid skal være hvid..😊

Sikke en dag der har været i kig ind idag..! Det har været rigtig hyggeligt med besøg fra så mange mennesker..! Og den h...
27/09/2015

Sikke en dag der har været i kig ind idag..! Det har været rigtig hyggeligt med besøg fra så mange mennesker..! Og den heldige vinder af en maler for en dag er..: Ingeborg Nyrup.. Igen mange gange tillykke..

Håber i kigger forbi kig ind i Nørager i morgen.. Så vi sammen kan samle ind til en god sag.. Hvis du ligge en 50 kr. ve...
26/09/2015

Håber i kigger forbi kig ind i Nørager i morgen.. Så vi sammen kan samle ind til en god sag.. Hvis du ligge en 50 kr. ved mig, har du muligheden for at vinde en maler i en dag.. Ses vi??

Lægehuset i Klejtrup..☺️
15/09/2015

Lægehuset i Klejtrup..☺️

Uderstur i Arden..😊
15/09/2015

Uderstur i Arden..😊

Adresse

Fruerlund 10
Nörager
9610

Telefon

+4522209610

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Tina Maler sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Tina Maler:

Del