25/03/2026
Er der nogen der lige skal nå at melde sig til? 😎🍺
Hej alle kunder, samarbejdspartnere, familie og vender.
Kik forbi, hvis i har tid og lyst.
Der vil være kolde drikkevarer og grillpølser.
Tag gerne ungerne med. Der er softice, slushice og hoppeborg.
Må meget gerne deles. 😀