30/05/2026
Avui 33 era trobada de pintors de Catalunya.
Aquest any organitzat pel gremit de Barcelona.
Hem visitat el museu del ciment a La Pobla de Lillet i els jardins de Artigas de Antoni Gaudí.
Per acabar hem dinat al restaurant La Cabana a Berga.
Un gran día en la familia de pintors de Catalunya.