Com som de joves? La idea és que siguem menors de 40 anys, però per suposat, no hi ha cap control i és un grup acollidor i obert a rebre qui sigui que comparteixi les nostres mateixes inquietuds. Volem fer una xarxa de joves professionals, ara per ara innexistent, i tenir un espai on compartir i estar informats dels temes d'arquitectura i d'urbanisme que ens preocupen a la nostra generació. El que
surti d'aquestes trobades dependrà totalment del grau de compromís i de les ganes de fer coses de la gent que s'involucri. Les convocatòries mensuals seran la darrera setmana de mes i aniran variant de dia segons el mes. S’utilitzarà la pàgina de Facebook, el web i el mailing per informar de les dates de les trobades i dels temes més rellevants que s’hagin tractat a les trobades. La 1a Trobada de Joves Arquitectes de Mallorca va ser el passat 28 de setembre de 2016.