18/12/2025
Tänään lähti viimeiset punaposkiset Lobo omenat jouluksi kauppoihin 🍎 Olipahan erikoinen vuosi, toivotaan ensi vuodelle parempia kasvuoloja. Kiitos jokaiselle asiakkaalle kaudesta ja oiķein rauhallista Joulunaikaa 🎁💫❤️ Muistakaan syödä paljon kotimaisia omenoita sillä niitä riittää pitkälle kevääseen muilta viljelijöiltä!