13/05/2026
Nyt on vähän hehkutettava 🤭 Paikallisesta rautakaupasta Rautanet Konnevesi löytyi tällaisia ihania leikko- ja kuivakukka sekoituksia 😍 ja ei tää ei oo maksettu mainos, ihan ite ostin siemeneni, m***a onhan tästä kerrottava kun onhan noi nyt niin 🌸💚
Ensin meinasin ettei mulla ole niille paikkaa, m***a löytyhän multa tiilipolun varrelta porrastetut penkit, jotka mulla ollu nyt 2 vuotta pressujen alla 😍 no siellähän oli maa ja entinen nurmikko muhinu hyväksi mullaksi, vähän kompostia lisäks ja avot 👌 Yks kekomuurahaispesäkin löytyi, se varmaan muuttaa nyt sit kuorikatekasaan 🙈 Hakekaa pois se ennenkun valtaavat kokonaan 😅😂
M***a enpäs malta olla oottamatta, et pääsen tohon tiilipatiolle, (joka muuten on ihan kierrätystiilistä tehty 🤭) istuskelee ja nauttii kukkaloistosta ja sit tietty kerää kuivakukat talteen 😍