09/06/2026
Joe joe. Eindelijk lekkere zoete sappige kersen aan ons kersenboompje.
Deze hebben we zelf geplant en vorig jaar waren de vogels ons voor 🤣
Maar, we hebben ook nog hele grote, oude kersenbomen staan die tjokvol zitten, dus we moeten maar een ladder tevoorschijn gaan halen.
Jammer dat ik geen alcohol meer drink want kersenlikeur had me wel iets geleken 😋
Dan toch maar uit het vuistje, jam maken en kersentaarten.