08/12/2010
Να ξέρετε οτι δεν γίνεται πλέον να νομιμοποιηθούν ημ.χώροι στους παραδοσιακούς οικισμούς λόγω του ότι το ΣτΕ εκρινε την ενέργεια αυτή αντισυνταγματική. Μάλιστα διέταξε την άμεση κατεδάφιση των υπαρχόντων κατασκευών που τους επιτρέπουν να αλλάξουν χρήση απο την προδιαγεγραμένη απο την οικοδομική άδεια.