08/12/2020
Μπήκαμε πια για τα καλά στον χειμώνα και σε λίγες μέρες έχουμε Χριστούγεννα... Η πόλη μας παρ όλο που είναι βαθιά πληγωμένη από τον σεισμό, τσουνάμι και τον χαμό των δύο παιδιών προσπαθεί να στηλώσει γερά τα πόδια να ξανά αναστηθεί.... Είμαστε όλοι μουδιασμένοι έχουμε όμως χρέος σαν μεγαλύτεροι να ξαναστήσουμε την ζωή μας για τα παιδιά μας για τα εγγόνια μας.. Μετά την καταστροφή πάρα πολλών επιχειρήσεων στο Βαθύ απο το τσουνάμι με πείσμα και αγώνα ξαναστήνουμε τα μαγαζιά μας. Αυτά που θρέψανε και πρέπει να συνεχίσουν να θρέφουν τις οικογένειες μας.. Στολίζουμε την πόλη, στολίζουμε τις επιχειρήσεις μας, στολίζουμε τα σπίτια μας για να δούμε χαμόγελα στα προσωπάκια των μικρών παιδιών τα οποία ακόμα είναι τρομαγμένα από την δύναμη του σεισμού.... Εμείς σαν παλιοί έμποροι προσπαθούμε να γεμίσουμε πάλι εμπόρευμα τα μαγαζιά μας για να μπορείτε να καλύψετε ότι έχετε ανάγκη... Εσείς που μένετε εδώ στο νησί καλό θα ήταν να στηρίξετε τις τοπικές επιχειρήσεις... Αν όλα πάνε καλά η αγορά θα ξαναλειτουργήσει σε λίγες μέρες... Καλές γιορτές και καλή δύναμη...🎀🎄🎁