14/05/2026
Gistermiddag gezellige afsluiting gehad van de "Creakids " Bij tuincentrum Oosterik. Lekker spelen en afsluiten met patatjes en wat erbij. Nu zomervakantie en in September zien we jullie graag weer terug.
Fijne zomervakantie.
"Team Creakids "