21/07/2022
Ik weet dat plantjes soms even van de kaart zijn als ze uit de grond gehaald worden. De volgende dag zijn ze vaak weer opgeknapt en zien ze er weer fris uit. Deze plantjes vallen daarbij wel een beetje uit de toon... Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten die graag plantjes ruilt en daarvoor uit eigen tuin wat uitlopers steekt, wil ik toch graag aangeven dat de plantjes op de foto misschien toch niet zo geschikt zijn om in de kast te zetten...🤔 Laat staan te ruilen voor mooie groene, gezonde (tuin)plantjes. Ook ontvang ik regelmatig ongewortelde stekken.
Vriendelijk verzoek aan allen om zelf de plantjes te fatsoeneren en/of af te wachten of het wortels vormt, voordat je ze in de kast zet. Dank je wel, ook namens de mede-kastbezoekers 😊