09/06/2026
⚖️ Soms word je als ondernemer geconfronteerd met situaties die je nooit had verwacht.
Een voormalig medewerker stelde ons aansprakelijk en eiste een schadevergoeding van ruim 30K. Na vier jaar dienstverband kwam dat hard binnen.
Wat volgde waren bergen e-mails, ontelbare telefoongesprekken, veel tijd, energie en de nodige stress. Gelukkig hadden wij een advocaat die de cao, wetgeving en feiten uitstekend kende.
Morgen zou de zitting plaatsvinden bij de rechtbank in Eindhoven. Maar één dag voor de zitting ontvingen wij het bericht dat het volledige verzoek werd ingetrokken en de behandeling geen doorgang meer zou vinden.
Dat voelt niet als een overwinning, maar wel als bevestiging dat eerlijkheid, feiten en een goede voorbereiding uiteindelijk hun werk doen.
Deze periode heeft ons vertrouwen een deuk gegeven, maar tegelijkertijd heeft het ons laten zien hoe sterk ons team is. Daar ben ik ontzettend trots op.
Vandaag sluiten we dit hoofdstuk af en kijken we vooruit. Naar onze klanten, onze projecten en de mooie toekomst van Kremers Schilderwerken.
💪 Rechtvaardigheid heeft gesproken.