18/06/2026
Soms ben je als imker net te laat!
Ik kwam na een uurtje aan na een melding van een bijenzwerm. Terwijl ik stond te kijken besloten de dames naar een andere plek te verhuizen! Mooi om te zien natuurlijk, maar ik hoop dat ik straks een melding krijg dat ze elders zijn neergestreken!
Dus meld een zwerm altijd zo snel mogelijk bij een imker!