30/05/2026
🌞💛🥂V A K A N T I E🥂💛🌞
De winkel is gesloten,
va 1 Juli ben ik weer OPEN.
De webshop blijft OPEN, mijn intentie is om parels zsm in de webshop te plaatsten. Bestellen is dan mogelijk, afhalen in de winkel of versturen kan na 1 Juli.
Heb je nog Fusion verf nodig dan heb ik een oplossing bedacht, stuur mij dan een persoonlijk berichtje of email. (Alleen ophalen, niet verzenden)
Ik blijf wel storys plaatsen, dat vind ik nl véél te leuk😉
Mooie weekend💛🌞
Liefs Monica -X-
Kast is geschilderd in Little Lamb
Planttafel in Paisley