20/06/2026
πΎβοΈ Weer met de beentjes op de bank na een heerlijke dag op de zomermarkt van het Rijssens Mannenkoor!
Wat was het gezellig Γ©n warm vandaag. Gelukkig was er af en toe een verkoelend windje en hebben veel mensen de weg naar mijn kraam gevonden. Bedankt aan iedereen die even kwam kijken, een praatje maakte of iets leuks heeft gekocht. Dat maakt zoβn dag extra bijzonder! β€οΈ
Nu is het tijd om lekker uit te rusten en na te genieten van alle leuke ontmoetingen. Op naar de volgende markt!
βοΈππ