25/07/2022
Onlangs in de Peel (Sint-Antonis)een heel mooi project afgerond, alle raampartijen voorzien van nieuwe glaskit en daarna alles weer netjes in de gewenste kleuren voorbewerkt en gelakt (Sigma Allure Gloss)De vensterluiken en de kleine poort worden nog vervangen,en in gewenste kleur geleverd. De foto’s zijn opgestuurd door de opdrachtgever,waarvoor dank.