13/04/2026
De eerste bloemen beginnen tevoorschijn te komen; het eerste boeketje is gemaakt (alweer met de laatste test narcissen)🌞
En wel voor een mooie Mothers Blessing, samen met symbolisch vlechtwerk; vlechten met vijf strengen voor het lieve gezin dat over niet al te lang met zijn vijven zal zijn ✨
Gedroogde narcissen-stelen werden gebruikt om een slinger te vlechten voor alle liefdevolle kaartjes en gelukswensen 💌
En het bermgras naast het veld, vormde een mooi wandornament en ook de basis voor een bloemenkroon, gevuld met wilde- en de eerste snijbloemen 🪺
Vanaf nu zal er alleen maar meer gaan bloeien en hebben we volgend jaar een vroegere start van het seizoen gepland, met meer vroege voorjaarsbloeiers 🌸
Maar dat is dan, en nu is nu 🌿 genietend van de lente 🌞
Het zal ook niet lang meer duren voor deuren van de bio pluktuin weer open gaan! 🌼
Tot gauw!