27/01/2026
🚨 Oproep: wie heeft iets gezien? 🚨
Wat een ochtend… Helaas is er opnieuw ingebroken in één van onze werkbussen. De extra sloten zaten er al deels op; het laatste slot zouden we gisteren monteren, maar door uitgelopen werkzaamheden is dat er nét niet meer van gekomen… (alsof ze het geroken hebben 😔).
Gelukkig ook goed nieuws: dankzij Apple AirTags hebben we onze gestolen spullen terug kunnen vinden. Niet alleen ons eigen gereedschap, maar ook spullen van meerdere conculega’s 💪
De AirTags leidden ons naar een auto aan de Europalaan in Tilburg. Auto is inmiddels afgesleept en met behulp van de politie legaal open gebroken.
👉 Daarom mijn vraag aan jullie:
Heeft iemand iets verdachts gezien?
Bijvoorbeeld deze auto die mogelijk rondreed in of rondom ons dorp?
Alle info — hoe klein ook — kan helpen. Meld het gerust bij mij of bij de politie.
ℹ️ Het gaat om een auto met exportkenteken, die helaas niet te traceren is. Maar: met een gezicht of extra waarneming komen we misschien al een heel eind.
📸 Een foto van de auto deel ik hieronder.
Alvast enorm bedankt voor het meedenken, delen en opletten 🙏 Samen staan we sterker!