10/05/2023
Wij, Janneke, Sharon & Sabine Overmars, vinden het heel erg jammer dat het allemaal zo gelopen is.
Na *72* jaar is er een einde aan Overmars Machinehandel❤️.
Wij hadden gehoopt dat het bedrijf verder goed voorgezet kon worden. Maar helaas😔
Wij willen u allemaal bedanken, klanten, leveranciers, collega's voor het vertrouwen in Overmars door de jaren heen, en voor alle bloemen, kaartjes en belletjes. Het is een hectische & verdrietige tijd geweest en nog maar dit doet ons zeker goed.
Tot ziens
Janneke, Sharon en Sabine