23/09/2017
God aften,godtfolk!!
Da kan jeg offisielt meddele at jeg legger hammeren på hylla og trer inn i ny jobb i starten av oktober.Jeg gleder meg på og ta fatt på nye eventyr sammen med flere dyktige medarbeidere i XL-bygg.
Gleder meg også til og kunne selge å levere byggevarer til flere av dere jeg kjenner i byggebransjen👍😀skulle nettopp du gå med ett prosjekt på gang formidler jeg gjerne kontakt med dyktige håndtverker og levering av alt innen byggevarer🔨🔨