Asfaltlappern As

Asfaltlappern As Asfaltering på Østlandet innen reparasjon, vedlikehold, overgraving, grøfter, gårdsplass og parkering!

De unge musklene i Asfaltlapper’n fyller år i dag! Takket være snill kone blei det med proviant til feiringa, og Håkan r...
18/06/2026

De unge musklene i Asfaltlapper’n fyller år i dag! Takket være snill kone blei det med proviant til feiringa, og Håkan runda 25 denna gangen 😀
Herlig harding, som vi ærbødigst må takke for at han måka på og jobba natt inn i bursdagen sin👏🙏

Nå skal vi sove litt,
så er vi back in business litt utpå dagen!
Gratulerer med dagen Håkan 😀

08/06/2026

Fredagen var en fin en!
Opplæring og skole, asfaltverk som bare drøss asfalt i hver ei balje og flere plasser på Asfaltlapper’n sin Cv. Rakk akkurat et kjøttstykke og en neve potetsticks også før søvna meldte sin ankomst. Hard aktiv uke, men akkurat sånn det skal væra 😀
☎️400 50 900
[email protected]

Ingen jobb for liten, men ganske mange er for svære 😅

03/06/2026

Første vending for dagen. 100 lokale kvadrat før vi dunker over fjorden og håper på litt opphold på Vestfold siden utover eftan 😀😀
Den vi er på nå har vi brukt en del tid på å skjære ut felter, fjerne gammal/skada asfalt og nå legges krona på verket på morraskvisten.

Gjengen står på som rakkern og det siktes sakte men sikkert inn mot helg!
Ha en fin onsdag 😀

01/06/2026

Å jadda gitt!
Sjøl om værgudene har fått tulla litt i dag, så klarte vi å kjøre slalom mellom samtlige porter dem prøvde å plante i bakken!

Blei noen hyggelige tonn for å dundre i gang uka mellom bygene, og da gjør vi oss klare for tirsda’n.
Da er det befaringer rundt omkring, så hvis du veit om noen i Sarpsborg, Ski-området, Oslo eller Spydeberg som har tenkt på asfalt - så er vi jammen i nærheten om ikke annet.

Vi skal også skjæra i filler, og begynne prosessen med å erstatte en parkeringsplass i morra kveld- det blir heftig🔥🅿️ Mer om det når alle mann alle ruller utpå i hver en retning i morra 😀
For et arbeidslag, For en mandag!!
Ha ei god uke👏

Another day another house denna uka! På ei øy uttafor Oslo, hvor vi kunne gli inn Mosseveien og lirke inn lastebiler og ...
30/05/2026

Another day another house denna uka!
På ei øy uttafor Oslo, hvor vi kunne gli inn Mosseveien og lirke inn lastebiler og utstyr med tunga rett i munn😀 Endte godt vil vi si, og en stor takk til laget for effektive timer den kvelden - er på sin plass🙏

29/05/2026

Fartsfylt uke på vei mot en ende!
Gjengen har lagt igjen mye energi til mange av døgnets timer hele uka, og vi har hatt så mange fine plasser - og hyggelige folk å besøke!

I dag har noen skjært opp områder, noen har gravd bort og fjernet asfalten på de skjærte områdene og lappebilen har hatt 3 pit stops i fredagen. Blant annet denna, typisk og praktisk jobb for lappebilen! Utgravde og bearbeida områder i fortau, må gjerne på plass igjen. Med eller uten utsikt🤩🤩God helg!

Når det ikke ærbes, liker vi gjerne å følge med Rallycross universet i Norge. I dag var den unge Båstingen Emil Weydahl ...
24/05/2026

Når det ikke ærbes, liker vi gjerne å følge med Rallycross universet i Norge.
I dag var den unge Båstingen Emil Weydahl utsatt for en særs uggen flyvetur og landet med sin Rx7 helt i fillebiter! Familien har bein i nesa, og det er ekstra hyggelig med ekstra støtte på dems ferd nå🏁

https://www.spleis.no/498154?s=17796276

Gratulerer til Ole Henry Steinsholt i klasse 2, Mathias Minge i klasse 3 og Bryntesson i klasse 4🏁

Det her blei ei vill helg på Gol..

Alle pengene som samles inn overføres Emil Weydahl så snart spleisen er avsluttet.

22/05/2026

Starta i hovedstaden i dag, og runda av nå på Hafslundsøy.
Her fikk vi smaka på greske tradisjoner i dessertverden da det hyggelige ekteparet bød oss på gresk baklava! Når tonen er sånn etter jobb, og gjestfrihet med sånne smil lar oss runde av uka - da peaker asfaltlivet barometeret i freda’n!
Takk til alle involverte for ei rå uke👏🙏

Smått, stort og NM i bratte bakker! Bra uke, og nå runder vi av med 2 gårdsplasser i morgen som en deilig fredagsavslutn...
21/05/2026

Smått, stort og NM i bratte bakker!
Bra uke, og nå runder vi av med 2 gårdsplasser i morgen som en deilig fredagsavslutning😀

Trenger du hjelp til utbedringer, reparere skader, i både lite eller svært? Eller vil ha asfalt på den gruslagte gårdsplassen din?

☎️ 400 50 900
[email protected]

Thank you for the goodtimes Langhus 😀En enebolig det skjer masse rundt om da’n. Her har Asfaltlapper’n bragt inn gravela...
19/05/2026

Thank you for the goodtimes Langhus 😀
En enebolig det skjer masse rundt om da’n. Her har Asfaltlapper’n bragt inn gravelaget som har gjort klar tomta for asfalt. De skal også tebars igjen for steinsetting, plen arbeid og pynting😀


Takk for tilliten, til så mye forskjellige greier!
Det gjør ukene våres spenstige 🤩

Adresse

Veibyveien
Heiås
1866

Åpningstider

Mandag 07:00 - 17:00
Tirsdag 07:00 - 17:00
Onsdag 07:00 - 17:00
Torsdag 07:00 - 17:00
Fredag 07:00 - 17:00

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Asfaltlappern As legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del