Hugo Nilssens Gartneri

Hugo Nilssens Gartneri Gartneriet ligger ca. 2 km opp fra veikrysset på Fagernes i Ramfjorden, ca. 500 meter før innkjørselen til Eiscat/Travbane/Rallycross/hundeklubb. Velkommen!

Gartneriet er åpent for utsalg fra og med onsdag 27.mai 26 kl.10.00-19.00!

Løp og kjøp! Nå har vi supertilbud på Stemorsblomst!10 stk for kun 200,-🌸🌼🪻🌻🌹🪴💐🌺Minner om åpningstider: Mandag til freda...
08/06/2026

Løp og kjøp! Nå har vi supertilbud på Stemorsblomst!
10 stk for kun 200,-
🌸🌼🪻🌻🌹🪴💐🌺

Minner om åpningstider:

Mandag til fredag kl.10.00-19.00
Lørdag Stengt
Søndag kl.10.00-19.00

Vi tar imot kontanter, vanlige bankkort og vipps, men betalingsterminalen vår tar ikke kredittkort.

Det er god plass til parkering bak drivhusene, og mulighet for å kjøre rundt.

💐Velkommen til oss!💐

Visste du at Stemorsblomst er spiselig -så lenge en ikke bruker kunstgjødsel?🌺 En kan fjerne all kunstgjødsel og avgjøds...
04/06/2026

Visste du at Stemorsblomst er spiselig -så lenge en ikke bruker kunstgjødsel?🌺 En kan fjerne all kunstgjødsel og avgjødsle ved å bruke kun rent vann i et par-tre uker. Blomsten kan f.eks være en fin og gratis kakepynt, eller pynte opp salaten sammen med ringblomst og blomkarseblomster🌺🍰🥗🥬

Naturlig gjødsel kan være et fint alternativ til kunstgjødsel, du kan bruke f.eks bananskall som du har i et stort glass/boks med lokk sammen med vann i to-tre dager før vannet kan brukes som gjødsel.
Kaffegrut er også rik på nitrogen og kalium. Ellers finnes naturlig gjødsel i butikkene, enten som ku/hønsemøkk eller næring på flasker.🍌☕️🧅🥚

Stemorsblomst tåler også minusgrader- i likhet med bl.a Nellik🌸
Det "hemmelige" trikset med å holde Stemorsblomsten fin gjennom hele sommeren er å fjerne visne blomster og eventuelle frøkapsler gjevnlig- slik at plantene fortsetter med å produsere nye blomster istedenfor å gå i frøproduksjon.
Hengestemorsblomst kan holde seg helt til snøen kommer, hvis en en går over å fjerner visne blomster og begynnende frøkapsler med passelig gjevne mellomrom gjennom sommeren og høsten.☀️🍃🍂

Husk å vanne, særlig på dager med mye sol og bestråling, vind tørker også ut både plantene og jorda.
Selvvanning kan være så enkelt som en flaske vann satt opp-ned rett i jorda, og så avansert at det går automatisk av seg selv.
Mange foretrekker selvvannings bobler med keramisk underdel som stikkes i jorda og fylles gjevnlig med vann, eller bare den keramiske underdelen som kan skrus fast i vanlige brusflasker.
Mulighetene er mange når du skal vanne😃💦🌼🌱🌸🪻🪷🌺🌻🌹🌿🚿

Ha en fin dag alle sammen!❤️

Imorgen har vi hatt åpent for utsalg i en uke.. og som det går unna!🌞🌈🌱🌸🪻🌷🌹🌼Åpningstider:Mandag til fredag kl.10.00-19.0...
02/06/2026

Imorgen har vi hatt åpent for utsalg i en uke.. og som det går unna!🌞🌈🌱🌸🪻🌷🌹🌼

Åpningstider:

Mandag til fredag kl.10.00-19.00
Lørdag Stengt
Søndag kl.10.00-19.00

💐Velkommen til oss💐

Vi ønsker alle våre kunder og følgere en riktig god søndag, og en strålende uke!❤️🌞🌸🪻🌼🌹Åpningstider: Mandag til fredag: ...
31/05/2026

Vi ønsker alle våre kunder og følgere en riktig god søndag, og en strålende uke!❤️🌞🌸🪻🌼🌹

Åpningstider:

Mandag til fredag: kl.10.00-19.00
Lørdag: Stengt
Søndag: kl.10.00-19.00

💐Velkommen til oss!💐

Vi ønsker alle våre kunder og følgere en riktig god helg! 🌞💐🌈Det har vært en kjempefin start på utsalget!❤️Vi åpnet driv...
29/05/2026

Vi ønsker alle våre kunder og følgere en riktig god helg! 🌞💐🌈

Det har vært en kjempefin start på utsalget!❤️
Vi åpnet drivhusdørene for utsalg 27.mai, og merker godt at vi har hatt åpent ett par dager allerede😊

Minner om åpningstider;

Mandag til fredag; kl.10.00-19.00
Lørdag; Stengt
Søndag; kl.10.00-19.00

💐Velkommen til oss!💐

Imorgen åpner vi drivhusdørene for utsalg!😁👏💐Vi ønsker alle våre kunder og følgere velkommen til åpning av utsalg fra vå...
26/05/2026

Imorgen åpner vi drivhusdørene for utsalg!😁👏💐

Vi ønsker alle våre kunder og følgere velkommen til åpning av utsalg fra vårt gartneri imorgen, onsdag 27.mai 2026, klokken 10.00!

Våre åpningstider er:

Mandag til fredag: kl.10.00-19.00
Lørdag: Stengt
Søndag: kl.10.00-19.00

Gartneriet er å finne 2 km opp fra krysset på Fagernes mot Breivikeidet, på øversiden av veien.
Vi har god plass til parkering på baksiden av drivhusene.

Vi tar imot betaling i form av kontanter og vanlige bankkort. Vår betalingsterminal tar ikke kredittkort.
Vi har vipps hvis nødvendig.

Vi er som vanlig å finne i utsalgs-teltet, der finner du brett du kan plukke blomster i mens du handler. Når du er ferdig står vi klare til å pakke blomstene dine i poser samtidig som vi regner ut summen.

💐Velkommen til oss!💐

Nå er ventetiden snart over!😁👏Vi ønsker alle våre kunder og følgere velkommen til åpning av utsalg fra våre drivhus onsd...
08/05/2026

Nå er ventetiden snart over!😁👏

Vi ønsker alle våre kunder og følgere velkommen til åpning av utsalg fra våre drivhus onsdag 27.mai 2026 kl.10.00!💐

Våre åpningstider er:

Mandag til fredag: kl.10.00-19.00
Lørdag: Stengt
Søndag: kl.10.00-19.00

🌼🍃🌸🌿🌺☘️🏵🍀🪷🪻🌱
Vårt gartneri ligger 2 km opp fra krysset på Fagernes mot Breivikeidet. Kjører du forbi Eiscat/Travbane/ motorcrossbane har du kjørt 500 meter for langt!
Drivhusene er på øversiden av veien, altså på høyre side når du kjører opp fra Fagernes. Avkjørselen vår er merket med et skilt der det står "PLANTESALG", og kommer litt brått på rett forbi noen store grantrær der veien flater ut etter oppoverbakkene.
🌲🌲🌲🌲⛺️🅿️🚗🚙🚘
Vi har god plass til parkering bak drivhusene, vi ser helst at kundene parkerer der så en ikke blokkerer veien for andre.
💰🪙💸💳📲
Vi tar imot betaling med kontanter og vanlige bankkort, og kan bruke vipps om nødvendig. Vår betalingsterminal tar ikke kredittkort!⚠️
🛒🌸🌼🌺🏵💐🪴🪻🪷🌱🛍
Vi er som vanlig stort sett å finne i utsalgs-teltet, der finner du brett du kan plukke blomster i mens du handler. Når du er ferdig står vi klare til å pakke blomstene dine i poser samtidig som vi regner ut beløpet. Vi tar ikke betalt for posene.
💐🏵🌸🌼🌺🌻🌹🪻🪷💐
Da gjenstår det bare å ønske alle sammen en fin vår så lenge, så ses vi fra og med 27.mai!
🌞🌈🍓🌱🪷🪻💐❤

💐Velkommen til oss!💐

Vi får en del henvendelser fra kunder som tror/mener de har sett at vi har åpnet gartneriet for utsalg allerede før mai....
01/05/2026

Vi får en del henvendelser fra kunder som tror/mener de har sett at vi har åpnet gartneriet for utsalg allerede før mai..🤔
Om noen kjører forbi og ser at drivhusdørene står åpne, er det bare vi som lufter litt, da det kan bli både for varmt og for høy luftfuktighet inne i drivhus😉🥵🌡💧 Det betyr ikke at vi har åpnet for utsalg😅

Vi har ikke åpnet gartneriet for utsalg i år, vi har ikke engang kommet så langt som å beslutte åpningsdato enda.. Vi åpner som regel i slutten av mai, vi annonserer åpningsdato og tider her på siden vår når vi nærmer oss tidspunkt for åpning💐
Det er av logiske årsaker ikke mulig å få komme å handle noe før vi åpner gartneriet for utsalg, og vi har ikke kapasitet til å reservere blomster for kunder.

Med det sagt, det begynner å nærme seg, vi gleder oss vi også- men vi må nok smøre oss med tålmodighet enda en stund😊

Legger ved en liten smakebit av årets Carillion, så ses vi i slutten av mai🥰 Ha en fin vår så lenge!🌞🌈🦋🌸🌼🌷🏵🌱🍀

Gartneriet stenger for utsalg fra og med Torsdag 26.juni 2025.Vi ønsker å takke alle våre trofaste stamkunder, og alle n...
25/06/2025

Gartneriet stenger for utsalg fra og med Torsdag 26.juni 2025.

Vi ønsker å takke alle våre trofaste stamkunder, og alle nye kunder som fant veien til vårt gartneri, for handelen!❤️💐
Vi ønsker alle våre kunder og følgere en blomstrende og fargerik sommer!
💐🌿🌹🌸🌷🌼🌺🪴🍀🌾🌹🏵

Velkommen tilbake til neste år!

Vi stenger gartneriet for utsalg fra og med torsdag 26.juni, onsdag 25.juni vil være siste utsalgsdag!Åpningstider tirsd...
23/06/2025

Vi stenger gartneriet for utsalg fra og med torsdag 26.juni, onsdag 25.juni vil være siste utsalgsdag!

Åpningstider tirsdag og onsdag er fra kl.17.00-19.00.

Det er 50% avslag på cosmos, og 3 for 2 på resten av plantene.

💐Velkommen!💐

Adresse

Fuglemo
Ramfjordbotn
9027

Telefon

92498927

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Hugo Nilssens Gartneri legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del

Type