01/04/2025
Til alle våre kunder
Velkommen til en anderledes sesong hos oss. Mye har skjedd siden forrige sesong. Som noen av dere vet så døde min mann Pete i november i fjor. Det, og at vår gode hjelper Sergey, gjennom 23 år, ble sendt ut av landet i desember, gjør at jeg nå må legge ned Bjorøy Gartneri.
Vi kommer til å ha busker/bærbusker, trær/frukttrær, og stauder som vanlig. Det blir derimot ikke å finne sommerblomster hos oss mer. Sommerblomster er jo det jeg og Pete er mest kjent for og det er med tungt hjerte å gjøre dette etter 35 år i bransjen.
Det vil bli salg av på alle krukker, pyntegjenstander, div. gjødsel m.m til 50%. Salg av jord som vanlig.
Håper at flest mulig kan bidra til å tømme lageret.
Med dette vil jeg på vegne av Pete og meg takke alle trofaste gamle og nye kunder for at dere har gjort det mulig for oss å holde på så lenge.
Merk at vi denne gangen åpner gartneriet 2. Mai fra klokken 10:00 til 18:00 hver dag bortsett fra søndag som holdes stengt.
Pete var utdannet keramiker/kunstner og lærer. Til minne om Pete kommer jeg til å stille ut og ha salg av det han laget i den perioden fra han fikk påvist kreft i 2023 til hans bortgang 2024. Dette vil bli holdt hos oss i gartneriet i stedet for sommerblomster.
Personlig synes jeg at det er masse flotte verk som han fikk inspirasjon til etter diagnosen.
Mvh, May-Britt K. Bjorøy