07/02/2026
İlçe Başkanımız Sayın Bekir BOZKURT,
Geçirmiş olduğu Rahatsızlığı nedeniyle Bandırma Devlet Hastanesi Kardiyoloji Bölümünde tedavisine devam edilmektedir.
Yoğun bakımdan servise alınan ilçe başkanımıza acil şifalar dileriz.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur .